Inschrijving voor het congres vindt uitsluitend elektronisch plaats. Deelname aan het congres is pas definitief na registratie en ontvangst van het verschuldigde inschrijfgeld. On line inschrijving is mogelijk tot uiterlijk 19 april 2016. Een bevestiging wordt u na ontvangst van betaling toegezonden. Na 19 april kunt u zich uitsluitend aan de registratiebalie inschrijven. Om wachten bij de balie te voorkomen adviseren wij u om tijdig via de website in te schrijven.
Bij inschrijving kunt u uw wensen kenbaar maken. Tijdig reserveren is gewenst. Aanmeldingen worden in volgorde van binnenkomst behandeld. Reservering via ‘Hotels’.
Indien u wilt deelnemen aan het diner en feest op donderdagavond, dan kunt u dit selecteren bij uw registratie. De kosten bedragen € 55,00. Bent u vergeten dit aan te kruisen in het inschrijfformulier of wilt u bij nader inzien alsnog aan het diner deelnemen, dan kunt u een e-mail sturen aan het congresbureau: info@congresscompany.com
In tegenstelling tot voorgaande jaren zit een 2e klasse treinkaartje niet meer in uw registratie inbegrepen (daarom liggen de registratietarieven ook lager dan vorig jaar). U kunt echter wel nog steeds een treinkaartje bestellen bij uw congresregistratie (retour van elk station in nederland naar maastricht en vice versa). De kosten hiervoor bedragen € 32,50 (voor een retour 2e klasse).
Het is noodzakelijk dat u uw 11-cijferig BIG-nummer opgeeft bij uw inschrijving, opdat na afloop de nascholingspunten in uw dossier in GAIA worden bijgeschreven. (Bijschrijven van de punten gebeurt uiterlijk 2 maanden na afloop van het congres.) Heeft u uw BIG-nummer niet bij de hand? Dan kunt u het vinden via het bigregister.
Tip: sla uw BIG-nummer op in het adresboek van uw mobiele telefoon, dan heeft u het altijd bij de hand!
U kunt bij uw registratie een treinkaartje/OV-chipkaart (vanaf ieder station in Nederland naar Maastricht 2e klas retour) bestellen. De kosten hiervoor bedragen € 32,50. Tijdens het congres kunt u door uw badge te tonen, gratis gebruik maken van het openbaar vervoer in Maastricht.
Inschrijving ontvangen vóór 15 februari 2016 / na 14 februari 2016
Internisten lid NIV
Internisten niet lid NIV
Assistenten lid (J)NIV
Assistenten niet lid (J)NIV
(incl. koffie, thee, lunches, borrel, programma en abstractboek, excl. diner en feest)
Betaling is alleen mogelijk via iDeal en ter plekke met Maestro, Credit Card (Visa of MasterCard) of contant.
Uitsluitend schriftelijk. Bij annulering vóór 16 maart 2016 wordt het overgemaakte bedrag onder aftrek van € 35,00 aan administratiekosten gerestitueerd. Na 15 maart 2016 is de inschrijving echter bindend en de kosten van de aangegeven opties zijn dan volledig verschuldigd.